28 stycznia 2012 ~ Dla Ciebie Aniołeczek !








Kommentarer
Postat av: Casia

Thanx, Froggie! Snällt att du kommer ihåg en gamling, hehe... Men jag trivs med alla mina år, hoppas att de som ligger framför mig blir lika innehållsrika :-)



Jag har haft en lovely day, precis kommit hem från en afternoon-tea session på ett hotell inne i stan - jag och sis tog lite tid för oss själva och pratade ikapp den senaste tiden som vi inte har setts. Nu väntar en liten bjudning hemma hos moi, ikväll blir det monsieur Taittinger som håller oss sällkap, hehe.



Hope att du har en lovely kväll, Froggie, och tack än en gång för gratulationerna!

2012-01-28 @ 17:48:29
Postat av: FredVisgot

Kära "gamla" dinosaurie ;-) har du ju mycket mer energi än unga, även om det kommer att bli svårare att vara pigg efter berusade utekvällar/fester nu. Och det är varför du fixar "parties" med dina vänner hos dig och inte i stan - så sängen ligger nära tillhands, joke joke :-)



Hoppas att ni har en trevlig och underbar födelsedagskväll med Monsieur "Comtes de Champagne"!



P.S. : Glöm inte att dricka mycket vatten imorgon, haha ;-)

P.P.S : Har ni en typisk polsk födelsedagstårta i Polen? En typisk polsk födelsedagsfirande (lite som jul)?

2012-01-28 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0