Stackars bankkonto !



Bonsoir, belle princesse ! Varför har jag inte glömt mitt kreditkort idag, eh? Jag gick till butiker hela eftermiddagen (med en kaffepaus i alla fall) och jag tror att jag faktiskt blir sjuk nu att jag är hemma. 

                                                       lecteur carte
                                                   Stackars bankkonto till moi !

Faktum är att jag har just insett att jag inga har euro på mitt bankkonto nu, bara svenska kronor. Oh la la, men detta tvingar mig att komma i Sverige då. Snabbt snabbt  ;-)

                 
Mina stackars ben ! Människors världen är inte för en liten groda som mig. Jag mår bättre i min damm. Hope you have a lovely evening, my polish angel !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... U shopoholic, U! Hoppas att du hittade nåt fin, eh?



Hey, det är alltid så. Borta bra men hemma bäst... Hope att du har en lovely kväll!

2012-01-14 @ 20:54:22
Postat av: FredVisgot

Öh, förlåt? Shopoholic moi?! Jag var bara med min mor, en hel eftermiddag. Fint? I don't know. Bara en kostym, två skjortor, slipsar, en jeans. Vill gärna köpa skor också. Jag vet inte hur ni (kvinnor) gör med shopping. Det är för komplicerat. Ni har en speciell GPS för shopping, eller hur? Har ni en hemlighet? Säg, prinsessan !



Nu är jag hos moi i lugn och ro. Śpij dobrze mój Aniołeczek !

2012-01-14 @ 21:19:18
Postat av: Casia

"Bara"? Det var väl en hel del shopping, hehe. Nja, jag vet inte riktigt det där med GPS:n. Själv är jag inte så där överförtjust i att shoppa just kläder. Andra saker - ja. Men kläder... Finns roligare grejer att göra. Tycker jag :-) Så tyvärr är jag nog fel person att fråga om "hemligheten", hehe.



Nu ska jag snart bege mig mot jobbet - Kalmar och Finland on the menu today. Det är en bra sak med att jobba med flyget - man behöver inte tänka på vad man ska ha på sig. Uniformen kommer krypandes varje gång!



Ha en lovely dag, Froggie!

2012-01-15 @ 13:19:19
Postat av: FredVisgot

Haha, men jag antar att din syster gillar att shoppa kläder, hon, eh? Det är inte varje dag som du kan köpa några kläder till halva priset, du vet. Men det är bättre att sitta, dricka kaffe och titta på människor att shoppa/springa i alla butiker.



Imorse besökt jag en vän i sjukhuset och nu njuter min lediga eftermiddag :-)



Wow, massor av km för dig idag. Men dina fötter kommer inte att göra dig lida eftersom du jobbar på ett plan, eh? :-) Önskar dig ett underbart flyg till Kalmar och Finland, min kära lilla söta ljusängel !

2012-01-15 @ 15:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0