A paranormal evening for a paranormal frog !



Bonjour, Cendrillon ! What a strange evening I had last night, haha. Faktum är att jag såg ett program på det paranormala på TV. Haunted places, ghosts, mysterious creatures, miracles in the sanctuary (of Our Lady) of Lourdes (France), UFO over Oslo

                                    

Flygplanen kunde varken lyfta eller landa på flygplatsen i Oslo ett par timmar under en dag i sommaren 2011. Det var dig, eh? Vad/vem annars? Allt blir klart nu. Ja, jag visste att du kom från en annan värld, ett annat universum ;-) En norsk pilot sa vad han såg när han flög över staden. Du känner honom, kanske. Johan...? Det var mitt sätt att koppla av efter en jobbsvecka och fly den verkliga världen bara ett par timmar, för en kväll. Haha, jag gillar allt detta because I am a Celt.
                

Brrr, minusgrader varje förmiddag i veckan här. Nu ska jag ta en promenad i skogen och sen inte jag måste glömma att ringa mamma. Tja, hoppas att du inte är för trött imorse och har en härlig dag i ditt slott och gymmet, min lilla söta prinsessa !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0