Trevlig mini-stund av liv !





                                                Trevlig och lugn stund av livet !

Jag älskar att sitta, ensam, framför brasan och ser lågorna att dansa i mörkret och höra deras ljuva musik. Jag uppskattar för mycket känslan så lugnande som invaderar hela min själ just då. Ensam med mig själv i mörkret av natten. Synd Monsieur Mig-Själv pratar för mycket, livet är operfekt - aj, min stackars huvud ;-) 

                             

Må du ha haft en lång och lugn natt med full av magiska drömmar för att bli helt frisk och få en massa energi imorgon (torsdag). x !




Kommentarer
Postat av: Casia

Låter lovely! Jag är en stor fan av ensamheten jag med, hehe... Speciellt när man alltid är omgiven av människor. Till slut känner jag att jag blir galen om jag inte får stänga om mig och avlägsna mig från världen!



Jag var i Ö-vik inatt/imorse och vi kom knappt därifrån, snöstorm bigtime! Sen en tur till Finland och nu sitter jag med lite jobb. Mina ögonlock vill inte trotsa tyngdkraften...hehe.



Ha en fin dag, Froggie!

2012-01-26 @ 13:53:54
Postat av: FredVisgot

Va, du skulle bli galnare än du redan är på livet, är det väl vad du menar? Hur är det möjligt? Ledsen, jag kan inte tro det ;-) Vad skulle världen bli utan dess lilla söta ängel? En natt utan stjärnor, en dag utan sol, ett liv utan hopp...En riktig mardröm.



Jag måste köpa nya ögon eftersom jag inte har sett din kommentar idag :-b



Förlåt, vad betyder Ö-vik? En svensk stad? Wow, snöstorm...Mon Dieu, hoppas att det inte var för farligt för dig. Ångest :-( Min kära lilla modiga polska ängel !



Hepp, det är dags att öppna ögonen. Du har inga ögonlock eftersom du är an alien from a distant planet called "Planet of the Crazy (Polish) Girl" ;-)



Nu kollar jag videor och bilder på ditt hemland (nätet). Polen har härliga landskap och fina parker. Krakow verkar vara vackrare och intressantare att Warszawa. Däremot älskar jag mycket Pałac na Wodzie (Łazienki : parku), Lasek Bielański Warszawska Syrenka, Pałac w Wilanowie, Stare Miasto w Warszawie som perfekt symboliserar andan av polacker (den gamla staden finns fortfarande kvar trots att den var helt förstörd i kriget). Men jag känner verkligen inga polska städer. Jag ska upptäcka ditt hemland en dag (Kopalnia soli Wieliczka, Zalew na Zakrzówku, Park Krajobrazowy Dolinki Krakowskie,Tatry, Kopiec Kościuszki, Słowiński Park Narodowy : wow, sanddyner i Polen, Wawel, Krakow - den kungliga staden - på natten och Zawiercie som är inte långt, haha - varför inte?), och den polska maten fôrstås. Men mitt polska måste bli bättre innan :-)



Hey you ! Jag blir mer och mer galen, du ser det, eh? ;-) Dziękuję bardzo !



Moja mała Księżniczko życzę Ci miłego spokojnej nocy, kolorowych snów !



Öööh, D -2 ;-)

2012-01-26 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0