Den verkliga sanningen !



Bonsoir, mon ange de lumière ! Idag har jag mött en vän till mig och ätit lunch tillsammans. Vi pratade och mindes en resa vi hade gjort i huvudstaden . För några år sedan var jag och vänner på besök i Paris för ett par dagar. Jag ville gärna gå till Crazy Horse.

                                               Le Crazy Horse

"Vi har tid att göra det" sa alltid mina vänner. Man har alltid tid att göra saker i början men...Resultatet är att vi inte gick där. De tänkte att jag bara ville "beundra" skönheten till tjejerna som dansar där. Hey, absolut inte ! Sanningen är att jag just ville dricka ett glas champagne Crazy Horse, really. Jag är en, öh, seriös man, jag. Skratta inte, ok? ;-)

      
                                               En dag är denna flaska för moi !

                                                                    *   *   *     

                                         
                                            Enjoy your very special weekend  ;-)

Nu ska jag njuta av lite sol. Hoppas att du och din syster har en looovely kväll - Bonne soirée, Princesse !




Kommentarer
Postat av: Casia

Champagne over the girls? Hmm... Kan stämma, kan stämma... Hehe.



Hope att du har en lovely kväll, Froggie. Jag ska ta ett glas med min sis, ciao!

2012-01-27 @ 19:35:34
Postat av: FredVisgot

Champagne ikväll, champagne imorgon. En normal människokropp innehåller runt 65% vatten men med dig blir det 65% bubbles och mer kanske. Dessutom är det inte 5 liter blod som flyter i dina ådror men ren koffein. När kommer du säga vilken planet kommer du från, lilla utomjording? Du och din syster...men det är en invasion av Jorden.



Dobranoc, miłych snów, Aniołeczek !



Till själv : Måste köpa koffeinfritt kaffe och champagne utan bubblor imorgon för att skydda mig mot ni (visitors).

2012-01-27 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0