It's cool to be twins !



Bonjour, Princesse ! Jag hoppas du inte är för bakfull (och din syster också) i morse ;-) Tur att det är inte varje dag som firar sin födelsedag. Men med dig så är det inte en födelsedag som du firar men två. Det betyder att allt är dubbel : dubbel del av födelsedagstårta, dubbla födelsedagspresenter, dubbla glas champagne men som du brukar att dricka två glas (vit vin, bubbles) så blir det öh...FYRA glas bubbles eller en hel flaska Taittinger med andra ord, haha ;-)

                                   

It's so cool to be twins och det är i dessa stunder som jag ångrar att inte ha en tvilling. Tja, nu ska jag och ta en titt på stadion och uppmuntra några vänner till mig som spelar fotboll i förmiddagen. Bonne journée, cher petit ange de lumière !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0