Tekniken vs anden !



Godkväll, min vackra lilla aftonstjärna så långt borta ! Jag gillar inte mycket skriva på datorn, eftersom jag känner mig fångad av tekniken. Det verkar lättare för Madame Inspiration (ô, kära frihet) att styra min hand med en penna på ett papper (hade min första dator när jag bara var 21 år gammal, en förklaring som en annan). Det är som jag är besatt av en ande, en demon. Brrrr !

• Ps : Till mig själv : att inte glömma att beställa tid hos en exorcist-präst.

                                                          -------   -------   -------

                             

Il est temps de te souhaiter une bonne nuit avec plein de beaux rêves, mon ange de lumière !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0