Ta lite tid för dig, Prinsessan !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Hur var du i morse? Har du sovit gott inatt? Om du redan är mycket trött när det är bara den första veckan av 2012 så kan du tänka dig hur ska det vara med dig i slutet av året? Tur att du har ledigt den här helgen ! Eh bien, jag och syrran ska och kollar ett par bilar (hon vill köpa en "ny" för henne). Just nu, har hon en bil som börjar att se ut som ett riktigt vrak och blir lite för kostsam också. den förtjänar att gå till bilars paradiset.

                       

Je te souhaite une journée radieuse, mon ange ! Och lova mig att ta lite tid för dig. När har du pratat med dig själv för sista gången, eh? :-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, spännande! Vilken bil vill din sis ha? Vad bra att du kan hjälpa henne lite :-)



Jag körde en Seat igår (modell större) och det är också en av mina favoritbilar (min sis har en sån) - enkla att köra och går (nästan) aldrig sönder.



Hoppas att ni hittar nåt intressant - glöm inte att ta en kaffe emellan "shoppingen", si? Jag ska släpa mig upp (blev en sen kväll igår) och packa upp lite grejer innan jag börjar jobba... Ha en fin dag och hälsa din kära sis, Froggie. Ciao!

2012-01-07 @ 08:57:46
Postat av: FredVisgot

Min syster vill bara ha en bil med en motor i gott skick, och fyra hjul, en billig bil.



Du gillar Seat Ibiza i synnerhet, antar jag ;-) Jag har aldrig kört detta bilmärke. Naturligtvis har jag druckit varm kaffe, två gånger (skönt mot svag väta i luften trots om det är 10-11 grader, mulet).



Har du ost eller några scones till dig och fyra-fem-sex flaskor champagne för kvällen med dina vänner? ;-) Du är hos toi, så kan du dricka allt du vill och imorgon blir det ju söndag. Dina snälla grannar (till våningen ovanför) kommer att lämna dig i fred, tro mig ;-)



Well, hoppas du har ett trevligt översättarjobb och solen skinner hos dig ! Papa moja mała Księżniczko !

2012-01-07 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0