Murmeldjurs förmiddag !



Bonjour, belle princesse ! I morse ville jag vara ett murmeldjur så stannade i sängen mycket mycket sent och läste lite en bok. Det är så skönt att ligga i sin varma säng, då och då (läs en eller två gånger per år). I Frankrike gillar man att njuta dessa stunder på lugn och ro, när man har igen barn, förstås. Sen tog jag en liten promenad för att väcka min hjärna som behövde syre (9/10 grader, mulet). Men jag ska vara lite mer aktiv nu, men bara lite.

              

Ha en lovely söndag trots dit översättarjobb, min lilla söta lujsängel !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj! Det är en lyx (för mig) att kunna ligga kvar och läsa när man har vaknat...försöker göra det mer än bara två gånger per år ;-)



Jag har precis gett mig för dagen med översättningen (jobbar med ett program som heter "Swamp people"...och ja, det är faktiskt lika ointressant som det låter). Har varit och tränat på gymmet, men annars har jag varit en eremit, hehe. Jag hade girlsen över igår kväll och det blev rätt sent. Så nya (seriösa) tag idag!



Här är det minusgrader och lite sol. Alltid nåt... Ciao, Froggie!

2012-01-08 @ 18:29:03
Postat av: FredVisgot

Du har jobbat om ett konstigt program. Hoppas att människorna äter inga grodlår ;-) Men det kanske finns några fransmän på träsk också, haha. Nu ska jag till jobbet (har lite bråttom imorsr) och glömmer inte att svara till din andra kommentar. Ha en härlig dag, Princesse !

2012-01-12 @ 07:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0