Från an annan planet-dimension !


 
Jagtlade med någon som affirmerar att jag ser världen med (genom) konstiga ögon, sättet jag uttrycker mig blir lika konstigt, ovanligt och mina svar är konstiga eftersom jag skulle ha en stor kultur (mon Dieu !).
 
 
Dessutom skulle min hjärna fungera hela dagen/tiden och har ingen sekund av vila. Slutsatsen är jag skulle komma från en annan planet, en annan dimension. An another planet, anther dimension, moi?! Bla bla bla. Öh, jag är bara en "normal" person, moi ... på min planet, min dimension men mitt sätt att se världen, människor är bara normalt -  mitt perspektiv kan kanske vara annorlunda. Well, galenskap är överallt, eller hur? Bonne nuit, petite princesse de Zawiercie !
 
 


Kommentarer
Postat av: Casia

Vi kommer nog alla från våra specifika och egna planeter, hehe... Men det är vad som gör mänskligheten så great - variationen, eh? Ok, vissa ytterligheter skulle man kanske klara sig undan, men everything has a reason. Får man ju tänka.

Ha en lovely dag, Froggie!

2012-07-18 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0