18032012 ~ Miłych snów, Aniołku !



Bonsoir, mon doux petit ange ! Jag tror att jag kommer bli en riktig expert med datorer nu, haha. Man lär sig något lite varje dag tills vår död. Snart kommer jag att kunna uppfinna min egen dator. 

                                  

Men i eftermiddag var jag på en liten "fest" för att fira "födelsen" av en ny kulturförening skapad av vänner till mig. Jag var aldrig inne när solen sken mellan två moln - det regnade bara lite här imorse.

                             

Tja, jag önskar dig en lovely kväll och en fin och lugn natt med massor av söta drömmar. Śpij dobrze moja mała Księżniczko !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, inte helt fel om du lyckas uppfinna din egen dator... Du kanske gör en "Pear" och konkurrerar med Apple? ;-)



Här var det snöstorm idag, jag höll på att blåsa iväg. Fattar inte att vädret vänder så snabbt. Igår var det strålande sol och tolv plusgrader och så det här idag... Jaja. Jag har haft fullt upp, från tidig morgon till sen kväll. Jobb, höll ett föredrag för nya kollegor, mera jobb, och nu sitter jag och gör en massa efterarbete. Somnar här snart (lika bra, för att jag ska upp fyra manana).



Anyways, Froggie. Hoppas att du har haft en bra dag och att solen skiner för dig. Ciao!

2012-03-19 @ 19:57:59
Postat av: FredVisgot

"Pear" säger du? Hmm, vilken goda idé, Princesse ;-)



Haha, snöstorm i slutet av mars, du överdriver hela tiden. Wow, vilken dag du haft ! Du kommer få en god natts sömn ikväll, är jag säker.



Ja, jag haft en bra dag och fint väder, merci :-) Hoppas det blir bättre imorgon hos dig. Papa, Aniołku !

2012-03-19 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0