Självbiografi igen !



Igår var det en helgdag (wniebowstąpienie pańskie). Mina landsmän gillar inte religioner (brainwashing) men säger aldrig "non" för att njuta religiösa helgdagar. Dessutom har man en lång weekend av fyra dagar. 

                           

Nu ska jag och gå till stan för en träff med någon. Faktum att jag har igen en självbiografi för att göra, bla bla. Jag har redan haft en powerwalk imorse och det verkar vara en trevlig dag. Ha en fin dag och na zdrowie, Aniołku !




Kommentarer
Postat av: Casia

Självbiografi? What u mean, Froggie? Hope att mötet var trevligt- jag har oxå ett möte nu-sitter på Waynes vid Hötorget och har ett allvarligt möte med en halv liter kaffe, hehe. Ciao!

2012-05-18 @ 10:51:02
Postat av: FredVisgot

Hoppsan, min hjärna var i säng igen när jag har skrivit detta inlägg :-) Bara en b+iografi, menade jag. Finns det inte något dummare än en självbiografi? En berättelse om en persons liv skapad av personen själv. Jag är allergisk mot dessa typer av bok (nästan alla) : självbiografier och också biografier, särskilt när den centrala figuren i boken fortfarande är levande.



Öh, jag viste inte att det fanns träd på Hötorget. Hey you, vad har du gjort efter ditt allvarliga möte med en hel liter kaff...champagne? Shopping på Drottninggatan, men du är inte en turist, eller kanske Stureplan :-)



Idag är jag jätteglad för att det är slutet av strejken för tjejerna (dansare) som jobbar på Crazy Horse i Paris. De ville få en löneökning för att dansa på scenen 7 kväller per veckan. Ah, parisian nightlife ;-)

2012-05-18 @ 12:48:33
Postat av: Casia

Hehe. Efter mitt kaffemöte shoppade jag lite blommor på Hötorget och sen hoppade jag på tåget till Oxelösund och mom. Ska vara här över helgen. Har en massa jobb, men det går ju att fixa ändå (har precis suttit av ett par timmar). Jag och mom var hos mormor och sen gick vi på en walk i solen. Så fint idag! Nu ska jag ge mig med jobb för dagen, ciao Froggie!

2012-05-18 @ 19:37:18
Postat av: FredVisgot

Flowers for your mom, eh? Och sen du säger att inte vara en ängel. Det är konstigt att du åker till "hemma" så ofta. Haha, kan du inte koncentrera dig om jobbet i Stockholm?



Det har ju verkat vara en fin dag för dig. Och en hel dag i solen i Sverige. Hur är det möjligt? ;-)



Hälsa din mamma !

2012-05-18 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0