Meilleurs, seulement dans mes rêves !



Finns det något bättre än en dusch efter a run med 32 otroliga grader ute? 15 kilometer, och du? Princesse, kan du göra bättre? Livet är underbart men det  skulle kunna att bli ännu bättre än vad det är nu (seulement dans mes rêves ... mes rêves les plus fous). Haha, meilleurs, seulement dans mes rêves, pas vrai? ;-) C'est mieux que rien.  

                                                   

Det blir en lugn och varm (men mindre än 32, i alla fall) kväll för moi. Życzę miłego wieczoru ... Księżniczko !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, Froggie. Jag var också ute och sprang idag, 15 km, och detta efter att ha gått upp klockan 4, jobbat på flyget och varit strandad på Arlanda ett tag eftersom det var milslånga köer till flygbussar och taxi (Arlanda-express gick inte, och du ser - allt vänds upp och ner direkt!). Väl hemma jobbade jag lite med tv-stuff och sen rullade jag ut. Inte så varmt här, 15 grados kanske, men det var rätt skönt ändå :-)



Nu har jag jobbat med den fackliga biten (och även lite tv-job), tänker ge mig för dagen eftersom jag ska upp kl 4 manana tambien... Dios mio! Men sen, Froggie, sen har jag semester i nästan två veckor. Yippie! Då känns det uthärdigt att slita så här på sista biten.



Vale, ha en lovely kväll!

2012-05-29 @ 19:18:22
Postat av: FredVisgot

Du också :-) Jag trodde inte att jag skulle överleva men det blev bättre efter att ha druckit en hel sjö, haha.



Wow, säg inte att alla svenskar tar flygplaner för semester samtidigt (a rush), eh? Ängeln, det blir bättre på Arlanda i mars, tro moi, jag är en expert nu ;-) Första gången att du har semester i två veckor (sedan vi har vår virtuella dialog, menar jag). Kul :-) Polska?

2012-05-29 @ 19:58:42
Postat av: Casia

2012-05-30 @ 05:29:17
Postat av: Anonym

Hey, det stämmer - 2 v semester first time på länge, ska bli lovely! Jag o some friends drar to Medelhavet och lapar sol. Har du ngn semester? Vale, froggie, nu drar jag to work. Have à nice one!

2012-05-30 @ 05:34:54
Postat av: FredVisgot

Oh, Medelhavet ! Så ska du bli helt svart där :-) Jag har bara en vecka semester men tänker inte ta dessa lediga dagar, I don't know. Har helger och havet är inte långt härifrån, eller någonstans i Frankrike. Ciao Anonym och Casia. Vem är vem? :-D

2012-05-30 @ 06:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0