Très Bonne Vacances, mon Ange !



Datorer kan göra vårt liv som ett paradis (så att säga) eller ett helvete. Ett helt helvete på grund av en liten men hel obetydlig sak.

                                                    
Och lösningen är så enkel och lätt. Jag tänker att jag skulle aldrig kunna att bli en ny Monsieur Poirot, tyvärr. Snyft snyft. Det Är dramatsikt, I know. Princesse, du får att gråta med din skrämmande groda.

              

Min lilla söta polska ängel, jag hoppas att du har en fantastisk kväll eftersom semester börjar för dig nu, då bonne vacances, som man säger i mitt litet land !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, hoppas att den där lilla saken har åtgärdats! I know, ibland blir herr dator bara för mycket. Men sånt är livet, eh? :-)



Jag har jobbat non-stop sen fyra imorse och är helt finito. Många "viktiga" samtal och seriösa mail att skriva, samtidigt som jag svettades över en deadline. Nästan klar, har imorgon på mig att fixa till allt innan jag tar semester från den virtuella världen.



Hope att du har en lovely kväll utan några datoriska besvär!

2012-05-30 @ 21:05:25
Postat av: FredVisgot

Det var en mardröm. Jag har en andra dator, för gammal och för långsam ... omöjligt att göra något alls. Bla bla bla, allt detta är inte viktigt.



Du kan vara stolt över dig själv, ..., ... (oui, je sais que tu n'aimes pas certains mots que j'écris sur toi), ..., ... (haha), och jag tycker att du förtjänar att ha mer än två veckors semester :-)



Bonne nuit, mon ange de lumière. Fais de beaux rêves, ma petite princesse de Zawiercie !

2012-05-30 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0