Colombianskt mirakel?




                                

Har du sett den nya videon av Shakira? Här en kvinna som hade en naturlig brun hårfärg och nu, öh ... jag tror att hon blir mer blond än toi varje år och du är en polska, du. Men jag vet inte om det finns många blonder i Polen, känner bara en polack 100% ... toi. Colombia skulle bli det nya landet till blondiner istället för Norge? Vad är detta colombianska mirakel? Blond, brunett, rödhårig, långt eller kort hår. Princesse, det finns alltid magi - och överraskningar - med ni (kvinnor) och håret, jag är inte rätt? Hahaha ... 




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, jag kände nästan inte igen henne... Och nej, jag har inte sett hennes nya video. Kollar inte så mucho på musik, lyssnar på det istället :-)



Jag har också haft mörkt hår...och rött... Hehe, alla färger, I think. Men det var i min ungdom, det. Nu håller jag mig till det säkra (blonda) kortet!



Vale, Froggie, jag har varit på språng hela dagen och sitter nu en stund med jobbet (Fresh Prince of Bel-Air denna gången). Snart sooova, upp med tuppen imorgon. Ha en lovely kväll!

2012-05-07 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0