2013-09-18


 
J(obb)dagarna är långa, men nätterna blir korta (inte mycket sömn).
 
 


Kommentarer
Postat av: Casia

Samma här, Froggie... Jag har bytt jobb, så det känns som om jag jobbar dygnet runt (går upp med tuppen för att hinna med gymmet oxå...hehe). Men hey - snart är det... eh... jul? ;-)

Svar: Ja, jag tänker också på julen (snart, snart). Nytt jobb, är du inte den ängeln with bright wings (flygvärdinna) jag har alltid känt? Du är en ljusängel for evigt, i alla fall !
FredVisgot

2013-09-30 @ 19:38:33
Postat av: Casia

Hehe... Jag bär vingarna på marknivå numera och jobbar som ground instructor - det vill säga utbildar piloter och kabinpersonal så att de kan komma upp och sväva ovanför molnen ;-) Superkul men också supermycket nytt att lära sig. Fast så länge det är kul så är ju allt som det ska vara, eh? Ha en lovely helg!

Svar: De är i goda händer, är lyckliga människor och har världens bättre ground instructor, med dig. Lycka till med ditt nya jobb :-)

För mig, jobb jobb jobb. Jag fick en helt jobbvecka och också, jag jobbade hela helgen (helt slut igår kväll). Jag har inte styrkan, energi i jobbet som ni, polacker. Ni är outtröttliga och mycket modiga arbetare, ni. Ni är otroliga människor.

Bonne journée
FredVisgot

2013-10-05 @ 08:28:37
Postat av: Anonym

Hehe... Tack, Froggie! Jag försöker vara en snäll men "hård" och rättvis lärare ;-) Det går jättebra so far, men som sagt - mucho trabajo. Är ute och flyger nån gång emellanåt (bara för att hålla mig uppdaterad) men det blir bara någon enstaka gång. Du får se till att vila lite du också, eh? Utan vila - ingen energi... Ha en lovely weekend!

Svar: Är helt slut. Jag tycker att ha nÄsta semester för att vila mig på Canarian i mars eller april. Eller kanske i Marocko eller Majorca eller Cypern, det vet jag inte Ännu.

Mina bästa lärarna var svåra, allvarliga med. Piloter och kabinpersonal behöver ha en hård, rättvis, allvarlig lärare med dem eftersom det är passagerarnas vÄlfÄrden och säkerhet som går före allt. Att vara professionell 100%, ansvaret är stort med dessa jobb.
FredVisgot

2013-10-11 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0