Min tokiga familj


              Hjälp! Min familj är helt tokig :-)
             
              Mostrar: Kom dans med oss Fred ! (världens bästa danslärare)
              Jag : Vadå ? Att dansa ? Det finns ingen musik...
           
Det är inte ett problem. Min moster Marie-Fernande spelar morfars munspel och moster Emilie spelar dragspel :-)

Mina mostrar är riktiga vampyrer. Här är beviset i bild :
             
                                                             Skrämmande !!!
                                                                   
Min mors familj älskar dansa, sjunga och att skämta.
Min fars familj är ganska intellektuell.

        ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---

                                 Ikväll går jag in i garderoben och resar till...
                   
Godnatt och dröm sött !



Kommentarer
Postat av: Cas

Oh, I looove Narnia! Läste alla böckerna flera gånger om när jag var åtta, nio nånting och drömde mig bort till Aslan och de andra varelserna. Eh...jag gör det fortfarande om jag ska vara ärlig. Måste köpa en ordentlig, gammal garderob. Bon nuit!

2009-12-30 @ 19:47:34
URL: http://www.improveme.se/casiassecrets
Postat av: FredVisgot

Jag håller med :-). Jag läste också alla böckerna när såg filmen på bio (var inte åtta). Vill också köpa en gammal garderob...kanske...kanske ;).

Bonne nuit Cas!

2009-12-30 @ 23:24:39
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0