Happy Birthday Marie-Céleste (min kära mamma)

Idag är en speciell dag, födelsdagen av min mamma. Du är en ängel. Du har aldrig tänka på dig, men alltid på andra. Du är min modell (vi liknande så). Vill du ha någonting, du väntar, du väntar och ... i slutändan är detta ännu viktigare. "Varför köpa när det behövs inte!" Uppoffringa. Du gjorde så många uppoffringar för oss. Alldrig vara självisk ... Tack!  Ikväll är du drottningen. Jag älskar dig mamma
 
Aujourd'hui est un jour spéciale, l'anniversaire de ma chère mère. Tu es un ange. Tu ne penses jamais à toi mais toujours aux autres. Tu es mon modèle (on se ressemble tellement!). Tu veux quelque chose, tu attends, tu atends et...au final, ce n'est plus important. "Pourquoi acheter quand ce n'est pas nécessaire!" Sacrifice. Tu as fait tellement de sacrifice pour nous. Ne jamais être égoïste...Merci!  Ce soir, tu es la reine. Je t'aime maman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0