Problematisk toalett



Qué calor ! Det var 23-24 grader varmt idag. Min syster hade ett problem med sin vattenklosett (vattnet slutade aldrig rinna). Så var jag tvungen att byta hela systemet. Hmmm, jag undrar vad kvinnor skulle göra utan män, haha.

Ikväll finns det ett program om det paranormala på teven...Spöken, konstiga katter, Mickael Jackson som inte är död, en skola för trollkarlar (jättekul !). Hoppas att inte vara rädd, nästan ensam hemma (med min hund som inte är modig). Jag hör ett ljud utanför...Vem är det ? Mon Dieu, hjälp !



Uppdatering: 1:a - Jag vägrar att ta  tunnelbanan i London på grund av spöken. Förstår inte varför finns det så många spöken i England.
2:a - Nu är jag rädd av att vakna på natten och att se en skugga i mitt rum som vill kväva mig.
3:a - Jag är så stolt att vara fransman eftersom
har ni en riktig skola för trollkarlar. Vill också bli en trollkarl och att ha en spetsig hatt och en klänning !!!! Tror jag är bättre än Harry Potter.

                                                                
                       † Mina tankar går till anhöriga till personer som dött i flygkrasch  
                                                                 Reposez en paix




Kommentarer
Postat av: jessica

jag kollar på en svensk motsvarighet till det paranormala, heter "det okända" jag är alltid mörkrädd efter jag sett det programmet, men kan ändå inte låta bli att kolla. haha



jag tror verkligen på att det finns spöken, men dom får gärna lämna mig ifred

2010-04-13 @ 07:15:13
URL: http://www.improveme.se/skenetbedrar
Postat av: FredVisgot

Jess, jag är en riktig spöke ;-)

2010-04-13 @ 20:11:11
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0