Zbrodnia nie poplaca - Crime doesn't pay


 
Jag gick till polisstationen med min far så att han identifierar alla misstänkta (en tjej och två killar varav en hade en säkerhetsvakt uniform.) som attackerade honom och stal hans kreditkort i december 2009. Förfarandet är olika ameriskanska serier, inga speglar. Man ser de misstänkta på en TV. Det varade ungefär en timme men polisen var glada eftersom hans vittnesmål har konvergerat med andra vittnen. Den schweiziska polisen är övertygade om att de har begått flera snatteri där. Brottet känner inga gränser.

                                                         Bordeaux, polisstation, 17:40 p.m.

Nu väntar min pappa på en domstolskallelse att vittna mot dem. Jag vill veta hur de blev brottslingar.

Godnatt, sov gott och dröm söt ! Dobranoc !



Kommentarer
Postat av: Casia

Rättvisan segrar alltid till sist, Grodis... Stackars pappa. Hälsa!

2010-04-16 @ 19:05:59
Postat av: FredVisgot

Ibland gör polisen sitt jobb. Dziekuje toi, snälla lilla polska ;-) Han hälsar säker tillbaka!

2010-04-16 @ 23:27:16
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0