Humor : Har du några tips för mig ?



Jippie, jippie ! Snart är det semester (i september !). Måste ha fortfarande tålamod. Jag skulle skriva något men jag "är rädd" (fruktar) att du reagerar "dåligt" som med min tidigare inlägg :  Hypocrisie féminine ! 

                                                    
                                                                    Hello, baby !

Jag hatar att flirta men har du några tips för mig ? Det är just ett skämt, haha ;-)  Men det är helt sant att jag hatar att flirta, och då har jag verkligen inte tid, även på semester (min hjärna tänker på för många saker samtidigt, men inte det). Jag är en riktig blyg person, så kan du hjälpa mig ?
Tu es une femme, alors tu sais ce qu'un homme doit faire ou pas. Pomocy, Casia  ;-)  Haha, är det ett roligt inlägg att jag har skrivit, eller inte? Hoppas, hoppas. Bonne fin de journée !




Kommentarer
Postat av: Casia

Vart ska du åka på semester, Froggie?



Du, jag är verkligen inte rätt person att fråga om hur man flirtar...never do that! Men jag antar att det viktigaste är not trying to hard. Vara sig själv, med andra ord. Det brukar räcka mer än långt.



Vale, nu är min hjärna totally finito... Har tre avsnitt av Tyra Banks Show och jag känner mig snart lika "smart" som hon, hehe.



Natti, Froggie!

2010-08-09 @ 22:02:25
Postat av: FredVisgot

Well, jag kan åka till hos min morfar, i stan när jag är född eftersom han ska till Spanien i September. Je ne sais pas. Varför vill du veta det? Det Är inte viktigt, inte sant?



Va, hur kan jag vara mig själv? Casia, jag Är en groda och ni, tjejer, gillar inte denna typ av små djur. Det Är sant, ni tänker alltid att en groda blir en prins. Men jag är inte en prins -i Frankrike är det farligt att vara prins, kung men inte kejsar...Strange :-)



Toi, du flirtar aldrig... Cas, Cas, Cas, varför du ljuger för mig? Ok, du vill inte säga mig din hemlighet(själviskt). Snyft, snyft! Jag förstår verkligen inte varför du alltid så elak mot mig :-( Joke, joke!!! Jag flirtar aldrig, är inte en Casanova, mycket mindre en Don Juan. Just Froggie ;-)



Merci för tips men mitt inlägg var ett skämt. Ok, jag Är inte rolig. Sorry.



Mon Dieu, non! Casia, non! Jag vill inte att du blir lika smart som Tyra. Please, no! Pour l'amour de Dieu, Casia, var dig själv -vacker, smart, rolig och...tokig ;-)

2010-08-09 @ 23:46:21
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0