Pomocy !


 

Den 10 juni fyller min kära snälla mamma år :-) och det är en riktigt katastrof eftersom jag fortfarande inte hittat en födelsedagspresent för henne. Vad kan jag erbjuda henne ? Det vet jag inte. Stackars föräldrar ! Nu vet jag hur de kände när de sökte en julklapp för mig.

Föräldrar : Fred, vad vill du ha julklapp ?
Moi : Men jag vill inte ha ingen present.

It's me. Jag och min mamma är lika, vi tänker alltid på andra före oss själv, offer oss för andra. Men födelsedagspresent, var är du? I ask nothing of anyone. Oh la la, jag tänker på det varje stund, har svårt att sova eftersom jag blir så glad när jag gör människor glada. Men jag har inga idéer nu. Pomocy !

Jag har precis sprungit ett par kilometer fastän Bordeaux har varit Frankrikes varmaste staden med 29°C.

                                                                          
                                                                 Madre mia, qué calor !

Ikväll beundrar jag skönheten av stjärnorna på natthimlen med ett glas vin (na zdrowie!) och hoppas att jag ser min snygga drömängel och hör hennes härliga röst i nattens tystnad...

                                                                  
                                                         Aniolek, kommer du hit snart ?

Sweet dreams - Dobranoc i slodkich snow !

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

En bra grej är att ge din mamma nåt hon aldrig skulle unna sig själv (för att det är "onödigt" etc, du vet)... Nåt hon absolut inte behöver men kanske gärna vill ha. Det blev inte lättare? Well, du får anstränga de små grå :-)

2010-05-23 @ 11:31:27
Postat av: FredVisgot

Tack för dina råd, kära Anonym :-) Oh la la, ce n'est vraiment pas facile. Min stackars huvud!

2010-05-23 @ 13:40:45
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0