To be like that !



Bonsoir, petite Polonaise ! Jag träffade en utlänning med som jag har talat franska (han ville prata med mig bara på franska). Så konverserade vi och, plötsligt, han frågade om han sa dumheter därför att jag log hela tiden. "Nej, absolut inte !" sa jag. "I'm like that ! Jag ler hela tiden eller nästan". Det är sant, t ex: jag ler inte när jag sover på natten, men det är jag inte säker. Eller när jag borstar tänderna  :-)

               
              Varför var mitt hår lockigt när jag var barn ? Mon Dieu, vad jag var hemskt !

Man har sagt mig flera gånger att människor ofta är ledsna på jobbet och i livet, men jag är den enda som har ett leende varje dag. Och de har rätta.

                            
                                                          Sov gott och dröm söt !

Tja, jag hoppas att du har en lovely kväll, pratar många med din mamma (njut av dessa trevliga underbara stunder med henne !) och du andas luften då och då, även om du är an alien, he ?  ;-)  Dobranoc, chère petite Polonaise, milych snow !




Kommentarer
Postat av: Casia

Du har helt rätt - livet är ett leende, if u want it to be. Det är inte alltid lätt att dra på smilbanden, men hey - man får väl tvinga sig lite då o då.



Jag har haft en hektisk dag med jobb, other stuff och en middag med en vän. Fick panik, panik på kvällen eftersom min nya dator började krångla. Som tur är kunde en datatekniker komma hem till mig o fixa problemet, hehe. Annars hade jag nog stört universums ordning ordentligt :-)



Take care, Froggie!

2010-09-21 @ 07:36:10
Postat av: FredVisgot

Vissa människor är avundsjuka, you know.



Vad gör du med dina datorer ? Du har ofta problem med. Kom ihåg att jag ska vara alltid här om du har behöver min hjälp. Toujours...



Är du i Malmö (igen) ?

2010-09-21 @ 12:40:56
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0