07 lutego 2011



Bonjour, ma petite diablesse suédoise ! Dziś jest poniedziałek 07 luty 2011 i słońce świeci nad nami. Idag fyller pappa år. Han är 66 år. 66, tror du att jag kan ha denna ålder, en dag ?

                                                                     

Hoppas att du hade en fin kväll igår och har en trevlig dag, ma chère petite diablesse suédoise, och hälsa din goda vän på franska eller polska (men inte på svenska eller engelska, okej ?) ! 

PS : Förlåt för min polska :-(





Kommentarer
Postat av: Casia

Ett stort grattis till din pappa från moi, si? Hoppas att han njuter av sin dag och att ni är extra snälla mot honom ;-)



Vem vet hur gamla vi blir? Jag trodde aldrig att jag skulle bli så gammal som jag är nu, men så tänker nog alla, hehe.



Oavsett - enjoy dagen, the both of you!



2011-02-07 @ 11:35:11
Postat av: FredVisgot

Jag är säker att pappa ska tacka dig för dina ord. Snällt, moi ! Pourquoi ? Aldrig och du vet hur jag är nu, eh ? Grrrr !!! ;-) Mój Aniołeczek, du känner inte min pappa. Om du var där så han skulle prata gärna om moi (och mitt liv) med dig. "Roliga" saker, enligt hans mening. Du vet hur är föräldrarna :-)



Tiden går snabb, inte sant ? Vissa skulle vilja vara odödliga. Kan du tänka dig det ? Hemskt !!! Livet utan döden är inte livet.



Toi, tu sera toujours mon petit ange de lumière avec 35, 36, 110 ans, osv...Cześć i na razie, mój Aniołeczek !

2011-02-07 @ 13:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0