Tvillingar, en familjeangelägenhet !



Bonsoir, ô ma belle petite étoile du soir ! Jag är en riktig zombie ikväll efter jobbet och föreningen (kultur, osv...). Och det blir saker för att göra ännu innan jag går till sängs. Igår och idag kollade jag bilden på din sis och din vän, Bea (på hennes blogg). Jag kan inte tro att det inte är dig på bilden. Ni båda är perfekta körsbär. Hey, det finns också tvillingar i min familj. Först morfar hade två brôder som var tvillingar men de dog när jag var fortfarande en bebis, tyvärr.

                                       

                                                   Casia & Joanna, men vem är vem ?   

Och sen har en av mina morbröder tvillingar. De är bebisar (3 eller 4 år) men det finns, hmm, några skillnader mellan dem. Tex : en är mer öppen för världen/ler mer än den andra. Mon Dieu, vad de är roliga ! Det är farligt eftersom jag är lik Sansom - nästan. Om jag skrattar som en galen, så förlorar jag min styrka. Även en fluga blir starkare än mig, tro moi. Nu känner du en av hemligheter till Super-Froggie : Shhh, det är vår hemlighet ;-)

                                

                                                      Śpij dobrze, mój Aniołeczek !  

Je te souhaite une bonne nuit, mon petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère te protègent pendant ton sommeil !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Vi kanske ser väldigt lika ut - jag och min sis - vilket vi också är, men samtidigt är vi rätt olika också...eftersom vi är två olika människor, vore konstigt annars. Min sis är den som jag litar mest på i hela världen, en förlängning av mig själv. Det är så himla skönt att veta att det finns nån som alltid står bakom en - oavsett vad. Som alltid är rak, ärlig och känner en till 150 procent. Så hepp - det är ett privilegium!



Jag tror inte att du förlorar din styrka, Froggie :-)



Ha en fin dag!

2011-02-09 @ 09:20:39
Postat av: FredVisgot

Två kroppar, två hjärnor, två personligheter, två hjärtan. Håller ni om allt, eller inte ? Du har mycket tur att ha Joanna :-) Själv drömde jag ofta att ha en tvilling, men det fanns inte tillräckligt utrymme i den här världen för två Froggie, haha ;-)



Mój Aniołeczek, jag gillar så mycket när du skriver om din familj och du. Jag känner mig alltid bättre efter. Det är konstigt, inte sant ? En underbar solstråle (och jag pratar inte om solen i vår vackra blå franska himlen) har börjat skina sedan jag läste dina ord i morse och jag har ett stort leende på läpparna. Merci beaucoup, mon cher petit ange de lumière. Men, hur kan jag sova gott med ett stort leende på läpparna ikväll ? ;-)



Jag förlorar verkligen min styrka när jag skatar som en galen, tro mig. Jag har ofta varit ett offer för min syster, be henne !



Bonne après-midi, ma douce et merveilleuse petite princesse !

2011-02-09 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0