Casia Sobczak - joyeux anniversaire :-)



Aujourd'hui, la plus merveilleuse et la plus belle femme du monde fête son anniversaire.  

                                                           
                                                 Happy birthday, my little cute angel !   

Je te souhaite du plus profond de mon coeur un joyeux anniversaire et plein de bonheur, ma douce, belle et merveilleuse petite princesse de Zawiercie ! Tu deviens plus belle chaque jours. Ô, toi, ma chère petite Polonaise, ma douce petite princesse de Narnia, mon ange de lumière, ma petite étoile du soir,  tu rends jalouse toutes les déesses des temps passé, présent et à venir. Ta beauté resplendissante, ton humour et ta sagesse enivre nos âmes mortels. Puisses-tu avoir une longue et belle vie :-)   

                                
                      Casia Sobczak
                                  Portrait de Casia Sobczak, världens vackraste kvinna :-)   
                                                      
Jag är jätteglad, vilken underbar dag :-) Den 28 januari 1975 (äntligen !) föddes en liten söt ängel. Jag vill särskilt tacka dina föräldrar och Dieu :-) Vad skulle världen vara utan dig ? En värld utan glädje, färger, en värld utan liv, en värld utan...Vad skulle världen utan dig ? En värld utan dess solstråle, dess aftonstjärna, en värld utan dess lilla söta ängel, en värld utan... Ett stort grattis din födelsedag, min kära lilla ängel från Zawiercie :-) Jag önskar dig hälsa, lycka, glädje i ditt liv och att alla dina drömmar, projekt blir sanna :-) 

                                                        

                                                                
                                                 Casia, den lilla ängeln från Zawiercie !   



                          
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, mój Aniołeczek ! Sukcesów w życiu, dużo uśmiechu, dużo radości, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń ! 

                                                      
                                                      Na zdrowie, mój Aniołeczek ! 

PSŻyczę Joanna wszystkiego dobrego a przede wszystkim dużo zdrowia !  




Kommentarer
Postat av: Christelle

je te souhaite un joyeux anniversaire, Casia. Et que Dieu te donne santé, joie de vivre, bonheur et prospérité {{{Casia}}}



Cri-Cri

2011-01-28 @ 16:23:04
Postat av: Casia

Tack, Froggie! Sa snallt av dig, vilka fina ord du skriver! Jag ar i London - darav de konstiga bokstaverna - och lever lyxliv nagra dagar, hehe. Hey, ska man fira sa ska man gora det ordentligt. Nu ska jag aka upp till the roofbar och halla i mig en massa bubbel. Hoppas att du har en fin dag, Froggie, Ciao och tack igen!



Thanx, Christelle! U are just too kind. How is everything with you? I hope U R doing great, all the best, Casia

2011-01-28 @ 22:42:19
Postat av: FredVisgot

"Fina ord"? Bla bla bla...Vi båda vet väl vad du tänker om det, mój Aniołeczek, haha. Lyxliv ! Hey, man tjänar pengar för det, eller hur? Har jag fel, min lilla prinsessa av Narnia ? Mallorca, Big Apple, London (i vinter!!!)...Hmm, jag börja förstå att du hatar mitt land. Ah, toi! Stackars vi (fransmän) ;-b



Är du i London med din sis och din mamma också ? Hälsa dem!



"sa" "nagra" "darav" "gora" - ja, bokstäverna är konstiga, haha. Din dator fungerar inte bra i London, I don't understand, what is the problem with your computer ? -What do you think, of my English ? Bad, hahaha ;-) Och...du skriver på min blogg då är du inte i Sverige. Hey, det är inte normalt, my little angel :-)



Hoppas att du hade en drömfödelsedag och en underbar födelsekväll, min lilla polska nalle ! Papa, mój Aniołeczek !

2011-01-29 @ 08:21:52
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hepp, pengar är till för att spenderas!



Jag var i London med min kära sis (vi åker alltid bort när vi fyller år) och kom hem idag. Jag hade inte med mig min dator, utan kollade snabbt på hotellet. Skönt att andas från internetvärlden ett tag :-)



Nu ska jag ta igen lite liv här i Sverige, ciao Froggie!

2011-01-30 @ 20:03:16
Postat av: FredVisgot

Pengar är lik en ande i lampan :-)



Hoppas att du hade en underbar vistelse i London och en massa av trevliga minnen i huvudet (jag är säker att du var dit sedan torsdag - tre dagar för att besöka den brittiska huvudstaden i dimman, hmm, inte mycket tid för). Vet du att många fransmän var i Malmö fredag för dig. Jag vet att de var mycket besvikna inte se dig dit. Okej, det var för hanboll men det var ett tillfälle att möta och upptäcka vi, haha ;-) Men det finns massor fransmän som bor i London också.



Du hade inte med dig din dator, känner du min bloggadress ? Mon Dieu, inte mig :-) Och du var på nätet just for me ?! Oh, vad du är snäll, hahaha - joke :-)



Jag var i stan med vänner hela eftermiddagen - kaffe, många bla bla bla och…kaffe.



Bonne nuit, ma belle petite étoile du soir. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil. Dobranoc i miłych snów, mój Aniołeczek !

2011-01-30 @ 21:40:27
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0