Min kära lillasyster ska vara alltid min lillasyster !



Oh la la, 24 år gammal redan...Var är min lilla lilla lillasyster?

       
                                                   Varför min lillasyster växte upp ?    

       
                                 Jag gillade att nypa hennes kinder och ge henne en puss !        

• Här är ett kort samtal med mamma :

Moi : Varför min lillasyster växte upp?
Mamma : Vad menar du?
Moi : Jag skulle gärna vilja att hon fortfarande en bebis¨, en bebis för alltid...
Mamma : Vadå, en bebis för alltid? Är du galen, eller? Nej, nej, nej, jag är jätteglad att din syster har blivit vuxen. Oh, oui !

Jag förstår inte varför mamma har sagt det och jag ska vara alltid en missförstådd person. Well, även som Christelle är vuxen nu, min kära lillasyster är/ska vara alltid min lillasyster :-)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0