En ny stad, ett nytt liv !



Bonjour, mon cher petit ange de lumière ! Hur är det med dig för din första dag i ditt nya liv i Stockholm? Ok, du har redan bott där innan. Jag är säker Oxelösunds gymmet saknar dig, haha ;-) Det Är sant att de inte är lika bra/talrika som i din hemstad, eh? Samma sak med biografer, butiker, hotellbarer, osv...Oh, vilken tråkig stad ! ;-)

                                                    
                                                                   Na zdrowie !  

Idag är det en konstog dag. Jag undrar varför jag känner mig annorlunda, mer gammal nu. Hmm, mysterium, mysterium. Du har massor av saker att göra, så jag önskar dig mod. Well, hoppas att du har en trevlig dag i ditt "nya" hem, Stockholm - Miłego dnia mój Aniołeczek !   




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, du är inte gammal... Men jag förstår känslan. Jag känner mig som hundra år ibland! :-) Jag har precis käkat frulle på hotellet och ska iväg på min första kursdag på Arlanda (ska vara här i två dagar, sen fortsätter kursen - för flygbolaget - i Sveriges södra delar). HOpe att du har en lovely day, Froggie, ciao!

2011-03-03 @ 08:24:23
Postat av: FredVisgot

Hotell?! Du menar slottet, kära lilla prinsessa :-) Arlanda är namnet på flygplatsen i Stockholm, eh? Starbucks, starbucks, haha :-) Du har fortfarande inte hittat en lägenhet? Det är mycket svårt att ha en lägenhet i Paris. Vilket är flygbolaget (internationella flygningar)? Gillar du din nya uniform? Du ska vara jättevacker med ;-) som vanligt. Courage, mon petit ange de lumière. Papa, mój Aniołeczek !

2011-03-03 @ 11:15:02
Postat av: Christelle

joyeux anniversaire, Ace!Alors, c'est bien d'être une momie? ;)

2011-03-03 @ 14:09:41
Postat av: Casia

Hehe, självklart menar jag slottet. Felskrivning av mig ;-) Sisi, arlanda är Stockholms flygplats. Jag ska flyga inrikes (mest) och i små plan (äntligen). Jag har faktiskt inte sett uniformen än, men hey - min sista var grön. Hur illa kan det bli?



Hoppas att du har en fin dag, Froggie!

2011-03-03 @ 16:10:28
Postat av: FredVisgot

Jag har väl förstått, Princesse. Vi alla gör felskrivningar då och då ;-) Små planer, affärsmän...Hmm, det är nästan nästan semester för dig (kanske mindre stress). Papa, mój Aniołeczek !

2011-03-04 @ 07:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0