Wszystkiego Najlepszego, Aniołeczek (28/01/12)


                                                                    

                                         
                                             

                                                      

                                                                           *  

Vad kan jag säga på svenska? Jag önskar från botten av mitt hjärta att det här extra året av ditt liv på jorden är full full full av lycka och glädje. Ett STORT grattis till dig och din syster också. And finally, enjoy your (birth-)day with your sister (family maybe?) och friends ! Hoppas att jag kan erbjuda dig en födelsedagspresent på riktigt, en dag (jag håller tummarna), oui? 


                                                                 Przepraszam!

Aniołeczek, życzę Ci okazji urodzin, sukcesów w życiu , dużo szczęścia, dużo uśmiechu, dużo radości, spełnienia wszystkich (najskrytszych) marzeń, pomyślności a przede wszystkim dużo zdrowia. Joyeux anniversaire, mon petit ange de lumière (de Zawiercie) !

                                                                          *   

                                                
                                                     Na zdrowie Księżniczko !   

                                                              *         *         *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0